REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO WWW.RGOLD.PL
- ADRES REKLAMACYJNY ORAZ ADRES ODSTĄPIENIA OD UMOWY – adres/adresy wskazane przez Sprzedawcę jako adresy do składania określonych oświadczeń, będące adresami do korespondencji;
- DOKUMENT SPRZEDAŻY – faktura VAT lub Paragon, w zależności od wskazań Kupującego;
- FORMA PŁATNOŚCI – forma zapłaty za zamówiony produkt, wybrana przez Kupującego podczas składanego Zamówienia oferowana przez Sklep lub w wyniku indywidualnych ustaleń prowadzonych ze Sklepem w innej formie niż prezentowane na stronie internetowej formy płatności;
- FORMA DOSTAWY – forma dostarczenia zamówionego produktu, wybrana przez Kupującego podczas składanego Zamówienia lub w wyniku indywidualnych ustaleń prowadzonych ze Sklepem w innej formie niż prezentowane na stronie internetowej formy dostawy;
- FORMULARZ ZAMÓWIENIA – znajdujący się w Sklepie internetowym system umożliwiający złożenie Zamówienia przez Kupującego poprzez dostępne pola formularza, bez konieczności dokonywania uprzedniej Rejestracji w Sklepie internetowym;
- INFORMACJA – informacja o produkcie, znajdująca się przy zdjęciu produktu, stanowiąca opis najważniejszych określeń oraz charakterystyki danego produktu, pozwalający na zapoznanie się z jego właściwościami;
- KLIENT – osoba fizyczna, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, nabywająca produkty za pośrednictwem Sklepu internetowego;
- KONSUMENT – osoba fizyczna nabywająca produkty za pośrednictwem Sklepu internetowego w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową
- KONTO – indywidualny panel administracyjny Użytkownika dostępny po dokonaniu rejestracji i zalogowaniu w Sklepie internetowym, oznaczony loginem i hasłem, służący zawieraniu umów sprzedaży;
- KOSZYK – forma magazynowania wybranych przez Kupującego produktów w celu późniejszego ich zakupu;
- KUPUJĄCY – Klient, Przedsiębiorca Prowadzący Jednoosobową Działalność Gospodarczą oraz Konsument łącznie;
- MIEJSCE WYDANIA PRODUKTU – miejsce wskazane przez Kupującego w złożonym zamówieniu, pod który ma zostać dostarczony zakupiony przez Kupującego produkt z wyłączeniem odbioru osobistego w Sklepie Stacjonarnym Sprzedawcy;
- MOMENT WYDANIA PRODUKTU – moment, w którym Kupujący lub inna upoważniona do odbioru osoba obejmuje produkt będący przedmiotem zawartej umowy w posiadanie;
- NEWSLETTER – usługa świadczona drogą elektroniczną, polegająca na wysyłaniu do Usługobiorców informacji handlowych własnych produktów przez Usługodawcę;
- PRODUKT – każdy przedmiot sprzedawany za pośrednictwem sklepu internetowego;
- PRZEDMIOT UMOWY/PRZEDMIOT ŚWIADCZENIA – wybrane przez Kupującego produkty lub usługi, będące przedmiotem Umowy lub przedmiotem Świadczenia; w zakres przedmiotu Umowy wlicza się również świadczenie Dostawy produktu przez Sprzedawcę, w przypadku wybrania przez Kupującego jednej z oferowanych przez Sprzedawcę form dostawy produktu;
- PRZEDSIĘBIORCA PROWADZĄCY JEDNOOSOBOWĄ DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZĄ – osoba fizyczna prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą, zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści Umowy Sprzedaży wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, zgłoszonej na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
- REGULAMIN – niniejszy Regulamin wraz z załącznikami; informujący o obowiązkach oraz uprawnieniach Stron Umowy;
- REJESTRACJA – proces polegający na utworzeniu przez Użytkownika Konta w Sklepie internetowym;
- REZERWACJA – każde zamówienie z odbiorem osobistym złożone przez Kupującego poprzez dostępne Kanały Komunikacji, w celu zarezerwowania określonego produktu na dany dzień odbioru. Umowa w tym przypadku zawierana jest w momencie odbioru osobistego w Sklepie stacjonarnym;
- STRONA – Kupujący lub Sprzedawca; w przypadku pojęcia Strony – rozumie się Kupującego oraz Sprzedawcę łącznie;
- SKLEP – sklep internetowy dostępny pod adresem: www.rgold.pl
- SPRZEDAWCA/USŁUGODAWCA– Radosław Kołodziej prowadzący działalność gospodarczą pod firmą ALL IN Radosław Kołodziej, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod nr NIP 9251748019, posiadającym REGON 971322281, pod adresem ul. 1 Praskiego Pułku 8/24, 04-053 Warszawa;
- SYSTEM INFORMATYCZNY – struktury techniczne, informatyczne oraz oprogramowanie umożliwiające transmisję;
- UMOWA – umowa zawarta przy jednoczesnej obecności dwóch Stron; zawarta podczas osobistego odbioru w Sklepie,
- UMOWA SPRZEDAŻY – umowa sprzedaży towaru zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Kupującym za pośrednictwem Sklepu internetowego lub zawarta bezpośrednio w miejscu odbioru – Sklepie stacjonarnym;
- UMOWA ZAWARTA NA ODLEGŁOŚĆ – Umowa zawarta na odległość przez Strony, przy braku jednoczesnej fizycznej obecności Stron Umowy; Umowa zawierana jest z wykorzystaniem kanałów komunikacji na odległość, dostępnych w Sklepie;
- USŁUGI ŚWIADCZONE DROGĄ ELEKTRONICZNĄ – funkcjonalności systemu teleinformatycznego oraz informatycznego umożliwiające Usługodawcy oferowanie określonych technicznych rozwiązań jak: możliwość założenia i prowadzenia Konta w Sklepie internetowym; świadczenie Usługi Newslettera oraz umożliwienie jednorazowej możliwości złożenia Zamówienia przez Formularz Zamówienia znajdujący się w Sklepie Internetowym; bez jednoczesnej obecności stron (na odległość), poprzez przekaz danych na indywidualne żądanie Usługobiorcy, przesyłane i otrzymywane za pomocą urządzeń do elektronicznego przetwarzania, włącznie z kompresją cyfrową, i przechowywania danych, które są w całości nadawane, odbierane lub transmitowane za pomocą sieci telekomunikacyjnej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. – Prawo telekomunikacyjne;
- USŁUGOBIORCA – osoba fizyczna, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, nabywająca produkty za pośrednictwem sklepu internetowego, dostępnego pod adresem www.rgold.pl lub korzystająca z subskrypcji Newslettera;
- UŻYTKOWNIK – każdy podmiot korzystający ze sklepu internetowego;
- WADA – wada prawna lub wada fizyczna zakupionego produktu;
- ZAŁĄCZNIKI – informacja o prawie odstąpienia od umowy oraz wzór formularza odstąpienia od umowy;
- ZAMÓWIENIE – złożona przez Kupującego za pośrednictwem Sklepu internetowego oferta zawarcia umowy sprzedaży;
§1 Postanowienia ogólne
Poniższy regulamin (zwany dalej „Regulaminem”) ustala zasady korzystania przez klientów Sklepu Internetowego sklep.dobermanproject.eu i w szczególności ustala:
- zasady zawierania i wykonywania umów sprzedaży;
- zasady świadczenia usług drogą elektroniczną;
- warunki korzystania przez Konsumentów z prawa do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny;
- zasady i tryb postępowania reklamacyjnego.
Definicja pojęć użytych w Regulaminie:
- Serwis internetowy www.rgold.pl (zwany dalej „Sklepem”) prowadzony jest przez Radosława Kołodziej prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą ALL IN Radosław Kołodziej, która została wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP 9251748019, REGON 971322281, dla której adresem wykonywania działalności i adresem do doręczeń jest 00-528 Warszawa, ul. Hoża 5/7, adres poczty elektronicznej: info@royalgold.pl , numer telefonu: +48 503161611 (zwany dalej „Sprzedawcą”).
- Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu, składania zamówień na produkty, uiszczania przez Klienta ceny sprzedaży produktów, dostarczania Kupującego produktów, uprawnień Klienta do odstąpienia od umowy, a także sposób dokonywania zwrotów produktów.
- Sprzedaż prowadzona jest na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
- Przedmiotem działalności Sklepu jest sprzedaż detaliczna biżuterii gotowej.
- Wszystkie produkty oferowane w Sklepie są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych.
- Ceny podane na stronie sklepu wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
- Do przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na produkty wymagany jest komputer lub inne urządzenie elektroniczne z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu Internet Explorer w wersji …. lub nowszej, Google Chrome w wersji …. lub nowszej, Mozilla Firefox w wersji …. lub nowszej, Safari w wersji …. lub nowszej , Opera w wersji … lub nowszej, wszystkie z włączoną obsługą Java Script i cookies.
- Klient jest uprawniony i jednocześnie zobowiązany do korzystania ze Sklepu wyłącznie w sposób zgodny z jego przeznaczeniem. W szczególności zobowiązany jest do powstrzymywania się od jakiegokolwiek ingerowania w zawartość Sklepu i jego elementów technicznych, a także od dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
- Przeglądanie asortymentu Sklepu oraz składanie zamówień na towary znajdujące się w asortymencie (dokonanie zakupu) nie wymaga rejestracji. W celu wykorzystania wszystkich funkcjonalności oraz łatwiejszego korzystania ze sklepu Klient może założyć konto (dokonać rejestracji).
§ 2 Rejestracja i logowanie
- Rejestracja w Sklepie i korzystanie z funkcjonalności Sklepu są bezpłatne i dobrowolne.
- W celu rejestracji Klient wypełnia elektroniczny formularz rejestracji, podając swój adres e-mail, wybrane przez siebie hasło, imię i nazwisko oraz numer telefonu, a także zobowiązany jest zaakceptować i zapoznać się z regulaminem Sklepu. Użytkownik nie będący Konsumentem zobowiązany jest podać nazwę firmy i nr NIP Po prawidłowym zarejestrowaniu się w Sklepie na podany w procesie rejestracji adres e-mail Klienta przesłane zostanie potwierdzenie rejestracji.
- Z chwilą otrzymania przez Klienta dostępu do utworzonego konta zawarta zostaje pomiędzy Sprzedawcą a Klientem umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną w zakresie prowadzenia konta.
- Klient może w każdym momencie dołączyć do subskrypcji Newslettera Sprzedawcy, poprzez podanie swojego adresu e-mail.
- W przypadku jakichkolwiek zmian danych wskazanych podczas procesu rejestracji, Klient zobowiązany jest do niezwłocznego ich zaktualizowania. Klient ponosi odpowiedzialność za wskazanie danych nieaktualnych, niepełnych bądź nieprawdziwych.
- Konto prowadzone jest przez czas nieokreślony. Klient może w każdej chwili, bez podawania przyczyny wyrejestrować konto i zrezygnować z usługi Newsletter. W tym celu należy postępować zgodnie z instrukcjami znajdującymi się w zakładce konta użytkownika albo wysłać wiadomość na adres e-mail Sprzedawcy z adresu podanego przez Klienta w zakładce „Moje konto” z prośbą o wyrejestrowanie.
- Logowanie do Sklepu odbywa się przy użyciu adresu e-mail podanego podczas rejestracji do Sklepu oraz hasła, o którym mowa w pkt 1. Dane podane przy rejestracji oraz hasło mogą zostać zmienione po zalogowaniu się na konto Klienta.
- Klient zobowiązany jest zachować w tajemnicy i nie udostępniać danych umożliwiających zalogowanie do swojego konta w Sklepie osobom trzecim, a także zabezpieczyć je przed ujawnieniem oraz podanych danych adresowych umożliwiających dostawę zamówienia do Klienta. W przypadku przejęcia przez osoby trzecie danych umożliwiających dostęp do konta Klienta, Klient zobowiązany jest niezwłocznie poinformować o tym fakcie Sprzedającego, a także wyjaśnić okoliczności ich przejęcia.
- Klient nieposiadający zarejestrowanego konta będzie zobowiązany – w celu kontaktu w sprawie dostawy oraz wykonania umowy sprzedaży – do podania imienia i nazwiska odbiorcy, adresu dostawy, adresu poczty elektronicznej e-mail oraz numeru telefonu. 10. Sprzedawca może zawiesić wykonywanie umowy w zakresie prowadzenia konta albo ją rozwiązać w przypadku naruszenia przez Klienta przepisów prawa lub Regulaminu.
§3 Warunki realizacji zamówienia
- Klient może składać zamówienia w Sklepie 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu poprzez stronę internetową www.gracjan.pl
- Informacje o produktach dostępnych w asortymencie Sklepu i warunki ich zakupu oraz dostawy nie stanowią oferty, a jedynie zaproszenie do zawarcia umowy sprzedaży. Wybór produktu przez Klienta i oświadczenie woli ich zakupu stanowi ofertę do zawarcia umowy sprzedaży tego produktu.
- Przedmiotem sprzedaży są produkty prezentowane przez Sklep w chwili składania zamówienia przez Klienta.
- Rejestracja i założenie konta nie jest warunkiem koniecznym złożenia zamówienia, Klient ma możliwość złożenia zamówienia za pośrednictwem Skleu bez uprzedniej rejestracji.
- Ceny produktów nie zawierają kosztów dostawy; koszty dostawy zależą od wybranego sposobu dostarczenia produktu do Klienta, a także od wartości oraz cech zamówionego produktu (m.in. jego wagi i rozmiaru) i podawane są przy wyborze sposobu dostawy produktu przez Klienta. Możliwy jest również odbiór osobisty zamówionych produktów.
- Całkowity koszt zamówienia obejmujący cenę produktów wraz z kosztami dostawy wskazany jest przed złożeniem zamówienia przez Klienta.
- W celu złożenia zamówienia na produkty Klient powinien:
- wybrać produkt będący przedmiotem zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Do koszyka”;
- wybrać sposób dostawy i płatności przedmiotu zamówienia;
- wpisać dane odbiorcy zamówienia oraz adres, na który ma nastąpić dostawa produktu, a także numer telefonu, pod którym Sprzedawca może skontaktować się z Klientem w sprawach związanych z zamówieniem;
- wpisać dane do faktury, jeżeli Klientowi ma zostać wystawiona i wysłana faktura VAT; Klient może wyrazić zgodę na otrzymywanie faktur w formie elektronicznej; faktury wysyłane będą na adres e-mail wskazany w koncie Klienta;
- potwierdzić zamówienie przyciskiem: „Zamawiam i płacę”;
- opłacić zamówienie w jednym z dostępnych sposobów płatności.
- Wybór produktów i umieszczenie ich w koszyku nie wiąże się z ich rezerwacją. Sprzedawca zastrzega, że zamówienie nie zostanie przyjęte do realizacji w przypadku wcześniejszego wyczerpania ilości zamawianych produktów.
- Po złożeniu zamówienia na adres poczty elektronicznej Klienta w ciągu maksymalnie dwóch dni roboczych zostanie wysłane dni potwierdzenie przyjęcia zamówienia.
- Potwierdzenie przyjęcia zamówienia jest rozumiane jako oświadczenie Sprzedawcy o przyjęciu oferty.
- W przypadku gdy Sprzedawca nie może spełnić świadczenia w całości lub w części z uwagi na brak dostępności produktu lub z uwagi na inne nieprzewidziane okoliczności, w szczególności uszkodzenie lub utratę, wówczas Sprzedawca niezwłocznie zawiadomi o tym fakcie Klienta oraz – według wyboru i za zgodą Klienta – zwróci mu otrzymaną cenę albo spełni świadczenie zastępcze o takiej samej wartości jak uiszczona cena.
- Zawarta umowa dotycząca zakupu produktu ma charakter terminowy i trwa przez okres realizacji zamówienia. Miejscem spełnienia świadczenia z umowy sprzedaży produktu przez jest miejsce dostawy pod adresem wskazanym przez Konsumenta.
- W przypadku odbioru osobistego zarezerwowanych produktów Klient może odebrać zarezerwowane produkty w terminie 7 dni od daty wysłania potwierdzenia przyjęcia rezerwacji. Po bezskutecznym upływie terminu, rezerwacja zostanie anulowana.
- Zamówienie realizowane jest w terminie od 1 do 3 dni roboczych (czas nie obejmuje czasu dostawy).
§4 Sposoby płatności
- Zamówienia złożone w Sklepie mogą być opłacone z góry (przed wysłaniem zamówionego produktu), albo za pobraniem.
- Zapłaty można dokonać, kartą płatniczą albo za pośrednictwem jednego z systemów płatności elektronicznych akceptowanych przez Sprzedawcę,. Lista form płatności jest dostępna na stronie.
- Klient powinien dokonać płatności za zamówienie w wysokości wynikającej z zawartej umowy sprzedaży w ciągu trzech dni od dnia złożenia zamówienia. Brak zapłaty w tym terminie skutkuje anulowaniem zamówienia. Postanowienie nie obowiązuje w przypadku rezerwacji produktu.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen oraz wysokości kosztów dostawy, w szczególności w przypadku zmiany cenników usług świadczonych rzez podmioty realizujące dostawy. Postanowienie to nie dotyczy zamówień już zrealizowanych.
§5 Dostawa produktów
- Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony Klientowi jedynie na terenie Polski, na adres wskazany przez Klienta w zamówieniu, w zależności od wyboru Klienta, kurierem lub za pośrednictwem Poczty Polskiej.
- Koszt dostawy ponosi Klient.
- Klient jest zobowiązany do podania imienia i nazwiska, a także prawidłowego i dokładnego adresu, pod który ma być dostarczony przedmiot zamówienia.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie zamówienia lub opóźnienie w dostarczeniu zamówionego towaru z przyczyn leżących po stronie Klienta – np. na skutek błędnie lub niedokładnie podanego przez Klienta adresu dostawy. Nie ponosi również odpowiedzialności za niedostarczenie zamówienia lub opóźnienie w dostarczeniu zamówionego towaru lub realizacji zamówienia, wynikające z przyczyn leżących po stronie firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej. W takim przypadku Sprzedawca niezwłocznie zawiadomi Klienta o opóźnieniu lub nieudanej próbie doręczenia produktu.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do nierealizowania zamówień z niepełnymi lub nieprawidłowymi danymi adresowymi.
§6 Zwroty i reklamacje.
- Sprzedawca zobowiązuje się do dostarczenia Klientowi produktu bez wad fizycznych i prawnych.
- Wadą fizyczną jest niezgodność dostarczonego produktu z umową.
- Sprzedawca odpowiada wobec Konsumenta z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem roku od dnia wydania produktu Klientowi.
- Klient może złożyć reklamację, w szczególności w przypadku wad produktu, a także jeżeli działania Sprzedawcy są realizowane niewłaściwie lub niezgodnie z postanowieniami Regulaminu i przepisów powszechnie obowiązującego prawa.
- Reklamację można złożyć w formie elektronicznej lub pisemnej na adres Sprzedawcy.
- W celu rozpatrzenia reklamacji Klient powinien dostarczyć Sprzedawcy reklamowany produkt wraz z opisem reklamacji.
- Sprzedawca nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Wyjątek stanowi wcześniejsze uzgodnienie i wyraźna zgoda Sprzedawcy.
- Opis reklamacji z tytułu rękojmi powinien zawierać dokładne dane Klienta składającego reklamację (imię i nazwisko, dane kontaktowe) oraz wskazanie przyczyny reklamacji i treść żądania.
- Sprzedawca w ciągu 14 dni kalendarzowych ustosunkuje się do reklamacji wysyłając wiadomość na podany adres e-mail.
- W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta, wedle jego wyboru – Sprzedawca wymieni Klientowi reklamowany towar na inny albo zwróci należność za reklamowany towar w ciągu 14 dni od daty rozpatrzenia reklamacji.
- Produkty powinny być zwrócone przez w stanie niezmienionym. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.
- W obrocie między przedsiębiorcami, to znaczy w przypadku sprzedaży produktu Klientowi niebędącemu Konsumentem, na podstawie art. 558 § 1 k.c. wyłączona jest odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, w szczególności Sklep nie ponosi odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży.
§7 Odstąpienie od umowy
- Konsumentoraz przedsiębiorca prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą, może odstąpić od umowy sprzedaży produktu zakupionego w sklepie internetowym w terminie 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny.
- Koszt zwrotu towaru ponosi Klient.
- Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od daty otrzymania zrealizowanego zamówienia, to znaczy od objęcia rzeczy w posiadanie przez Klienta lub wskazaną przez niego osobę inną niż przewoźnik.
- W przypadku przekroczenia terminu odstąpienia od umowy określonego w niniejszym artykule Sprzedawca odeśle Klientowi zwrócony produkt t na jego koszt.
- Klient, który chce skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, powinien poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. e-mailem lub pocztą) przed upływem terminu do odstąpienia od umowy określonego w pkt 1.
- Klient może wypełnić wzór odstąpienia od umowy, który jest dostępny jako załącznik nr 2 do ustawy z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
- Klient zobowiązany jest do zwrotu produktu niezwłocznie, na adres Sprzedawcy, nie później niż 14 dni od dnia odstąpienia od umowy, w stanie niewykraczającym poza konieczny do stwierdzenia charakter produktu, a także jej cechy i funkcjonowanie. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakter produktu, jego cechy lub funkcjonowanie.
- Sprzedawca nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Wyjątek stanowi wcześniejsze uzgodnienie i wyraźna zgoda Sprzedawcy.
- Sprzedawca zwróci Klientowi uiszczoną należność w sposób wskazany przez klienta w terminie do 14 dni roboczych.
§ 8 Informacje dodatkowe
- Sprzedawca jest administratorem danych osobowych Klientów oraz osób wskazanych przez Klientów.
- Podanie Sprzedawcy danych osobowych jest dobrowolne, jednakże brak podania określonych danych osobowych może wiązać się z utrudnieniem lub brakiem możliwości zawarcia umowy sprzedaży, jej skutecznym wykonaniem czy zapewnieniem właściwych procedur posprzedażowych.
- Klient oświadcza, iż podane przez niego dane osobowe są prawdziwymi danymi Klienta.
- Sprzedawca przetwarza dane osobowe podane przez Klienta między innymi w celu rejestracji konta w Sklepie oraz świadczenia usług drogą elektroniczną, zawierania z Klientem i wykonywania umów sprzedaży produktów, wypełnienia obowiązków prawnych wynikających z przepisów prawa, przyjmowania i rozpatrywania reklamacji, dochodzenia i obrony przed roszczeniami, prowadzenia marketingu bezpośredniego, prowadzenia korespondencji z Klientem w celu na przykład udzielenia odpowiedzi na zadane pytania.
- Dane osobowe są przetwarzane na podstawie zaakceptowania przez Klienta Regulaminu, uzasadnionego interesu Administratora i niezbędnego wykonania umowy na rzecz Klienta.
- Dane osobowe są przechowywane przez okres niezbędny dla realizacji zamówień lub prowadzenia kont. Po tym okresie, dane mogą być przetwarzane wyłącznie z uwagi na – prawnie uzasadniony interes (obrona przed roszczeniami, jakie mogą przysługiwać przeciwko Sprzedawcy), a także obowiązki prawne Sprzedawcy (np. w zakresie przechowywania dokumentów księgowych).
- Dane osobowe dotyczące Klientów oraz innych osób, których dane podał Klient, są chronione przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, a także innymi przypadkami ich ujawnienia albo utraty lub nieuprawnioną modyfikacją wskazanych danych oraz informacji poprzez stosowanie odpowiednich zabezpieczeń organizacyjnych i technicznych.
- Klient ma prawo do uzyskania informacji na temat przetwarzania jego danych osobowych, uzyskania dostępu oraz sprostowania nieprawidłowych lub uzupełnienia niekompletnych danych osobowych; żądania ograniczenia przetwarzania danych; wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w ramach prawnie uzasadnionego interesu Sprzedawcy; żądania usunięcia danych osobowych w przypadkach przewidzianych prawem; cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych. W celu realizacji swoich praw Klient może zgłosić taką wolę bezpośrednio do Sprzedawcy.
- W celach statystycznych i dla poprawy jakości funkcjonowania strony internetowej Sklepu Sprzedawca korzysta z informacji zapisywanych przez serwer na urządzeniu końcowym Klienta, które następnie są odczytywane przy każdorazowym połączeniu się przeglądarki internetowej (tzw. pliki cookie).
- Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych, ochrony danych osobowych Klienta oraz plików cookie znajdują się na stronie internetowej Sklepu w zakładce „Polityka prywatności”
§ 9 Postanowienia końcowe
- W sprawach nieuregulowanych w regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności ustawy z 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny, ustawy z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta i ustawy z 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części regulaminu z obowiązującym prawem Sprzedawca deklaruje bezwzględne podporządkowanie się i stosowanie tego prawa w miejsce zakwestionowanego przepisu regulaminu. Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie ma na celu naruszenia praw Klienta.
- Wszelkie ewentualne spory Sprzedawca i Klient będą starali się rozwiązać w pierwszej kolejności w sposób polubowny. W razie braku porozumienia, spory te – w przypadku, gdy powszechnie obowiązujące przepisy prawa na to zezwalają – będą rozpatrywane przez sąd właściwy miejscowo i rzeczowo Sprzedawcy.
- Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w szczególności:
- zwrócić się z wnioskiem o wszczęcie postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich (wnioskodawca może wnosić o umożliwienie zbliżenia stanowisk stron w celu rozwiązania sporu przez jego strony lub przedstawienie stronom propozycji rozwiązania sporu) do wojewódzkiego inspektora właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez przedsiębiorcę, na mocy art. 36 ustawy z 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej.
- zwrócić się z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu o prawa majątkowe wynikłego z umowy do stałego polubownego sądu konsumenckiego przy wojewódzkim inspektorze Inspekcji Handlowej, o którym mowa w art. 37 ustawy z 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej.
- Zmiana regulaminu może nastąpić z ważnych przyczyn, do których należą:
- konieczność dostosowania postanowień regulaminu do przepisów prawa mających bezpośredni wpływ na świadczenie usług i prowadzenie sprzedaży przez Sklep;
- zmiana warunków technicznych świadczenia usług drogą elektroniczną przez Sklep;
- wprowadzenie nowych usług, rozbudowa lub zmiana funkcjonalności Sklepu;
- zmiana warunków lub procesu zawierania umowy sprzedaży przez Sklep;
- poprawa obsługi Klientów oraz przeciwdziałanie nadużyciom;
- zmiana danych Sklepu, w szczególności nazw, numerów identyfikacyjnych, adresów elektronicznych lub linków i danych zamieszczonych w regulaminie;
- potrzeba usunięcia z treści regulaminu błędów, omyłek pisarskich lub niejasności.
- W przypadku zmiany Regulaminu zostanie on udostępniony na stronie Sklepu w zakładce „Regulamin”
- O każdej zmianie regulaminu Sprzedawca poinformuje poprzez komunikat na stronie Sklepu.
- Termin wejścia w życie zmienionego regulaminu wynosi co najmniej siedem dni roboczych od daty zmiany.
- Zmiany regulaminu nie ma wpływu na zamówienia złożone przed zmianą regulaminu. Zamówienia złożone przed wejściem w życie nowych postanowień Regulaminu będą realizowane według dotychczasowych postanowień Regulaminu zaakceptowanych przez Klienta każdorazowo przed złożeniem Zamówienia.
- Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia 16.12.202