Zwroty i reklamacje
TERMIN DOSTAWY
- Paczki wysyłane są w dni robocze od poniedziałku do piątku.
- Zamówiony towar wysłany jest w 1-2 dni roboczych od momentu zaksięgowania pieniędzy na koncie, bądź od momentu potwierdzenia złożenia zamówienia (wysyłka za pobraniem).
- Dostarczaniem zamówień zajmuje się firma kurierska Apaczka.pl – przewidywany czas dostawy to 1-2 dni robocze od dnia następującego po nadaniu przesyłki. Całkowity termin realizacji zamówienia nie powinien przekroczyć 5 dni roboczych od dnia prawidłowego złożenia zamówienia.
- Zamówiony towar jest solidnie zapakowany, bez możliwości uszkodzenia w transporcie. W razie stwierdzenia uszkodzeń, mogących być wynikiem nieprawidłowego transportu, należy spisać protokół szkody z firmą dostarczającą przesyłkę a następnie poinformować Sprzedawcę – emailem lub telefonicznie, w celu wyciągnięcia konsekwencji prawnych wobec przewoźnika.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za konsekwencje spowodowane opóźnieniem dostawy lub zagubieniem przesyłki przez firmę przewozową.
WYMIANA, ZWROTY
- Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży towaru w terminie 14 dni, bez podania jakiejkolwiek przyczyn
- Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie rzeczy.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować sklep rgold.pl o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy sprzedaży w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład protokoły wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).
- Klient może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, który może wydrukować i wypełnić. Formularz odstąpienia od umowy dostępny jest na stronie sklepu internetowego, kliknij “tutaj”. Następnie może go wysłać drogą pocztową bądź elektroniczną.
- Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Klient wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Klientowi prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, rgold.pl zwraca Klientowi wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, nie dłużej niż w terminie 14 dni od otrzymania zwracanego towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez rgold.pl).
- Zwrot płatności zostanie dokonany za pomocą zwrotu na konto Klienta chyba, że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie.
- Sklep rgold.pl może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Produkty prosimy odesłać w twardym kartonie (Uwaga! Prosimy aby oryginalne pudełko produktu nie służyło jako ostateczne opakowanie do wysyłki! Zwrot, który zostanie wysłany jedynie w pudełku oryginalnym produktu, może ulec zniszczeniu podczas transportu, co wpływa na stan i wartość produktu).
- Produkt zwracane należy odesłać na adres: Royal Gold ul. Hoża 5/7, 00-528 Warszawa niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Klient poinformował sklep o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Klient odeśle produkt przed upływem terminu 14 dni.
- Klient jest zobowiązany ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
- Klient odpowiada za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
- Koszty odesłania towaru ponosi Klient.
- Uwaga! Zwracany towar bez wypełnionego i podpisanego formularza zwrotu (można go wysłać również drogą elektroniczną), nie będzie rozpatrywany.
REKLAMACJE
- Przedmiotem sprzedaży są produkty nowe, bez wad. W przypadku wystąpienia wad produktów sklep ponosi odpowiedzialność za wady.
- Każda rzecz kupiona w sklepie internetowym rgold.pl może być reklamowana zgodnie z obowiązującymi przepisami kodeksu cywilnego dotyczącymi rękojmi, jeżeli w ciągu dwóch lat od jej wydania Klientowi, stwierdzona zostanie wada stanowiąca o jej niezgodności z umową.
- Reklamację można złożyć drogą pocztową
- W przypadku reklamacji drogą pocztową, należy wskazać przyczyny reklamacji oraz informacje niezbędne do zidentyfikowania zamówienia. Do złożenia reklamacji może zostać wykorzystany formularz „Reklamacja”, kliknij “tutaj”, który można wypełnić online lub wydrukować, a następnie odesłać towar na adres: Royal Gold ul. Hoża 5/7, 00-528 Warszawa, Polska. Towar prosimy odsyłać odpowiednio zabezpieczony, aby nie został dodatkowo uszkodzony podczas transportu.
- W przypadku nie uwzględnienia reklamacji, towar zostanie odesłany Klientowi wraz z informacją o niezasadności reklamacji.